Akce / Czech Team 96 má vlastní kolekci vín k oslavě 20.letého výročí od finále ME 1996

K prvotřídním výkonům patří i výjimečné okamžiky a to ve vinařství Jakubík měli na paměti především letos. Rozhodli jsme se ve spolupráci s našim partnerem Vinařství Jakubík, oslavit dvacetileté výročí zisku stříbrné medaile na Mistrovství Evropy ve fotbale v roce 1996, vydáním exkluzivní limitované edice vína. S myšlenkou přišel jako první kapitán Českého národního týmu z roku 1996 Miroslav Kadlec.„ Popíjeli jsme a vzpomínal s kamarády u dobrého vína ve Vinařství Jakubík, jak těch 20 let od finále uteklo strašně rychle a tak po pár skleničkách dobrého vína přišel nápad udělat na oslavu výročí kolekci vín.“

Protože dosažený úspěch našeho fotbalového týmu byl úžasným momentem, kterého si velmi vážíme, použili jsme na tuto počest to nejlepší víno. Je jím výjimečně zdařilý sběr vyzrálých hroznů z roku 2015 oceněný v soutěži TOP 77 VÍN v ČR. Výsledkem je jedinečné ušlechtilé  víno Chardonnay výběr z hroznů 2015. Limitovaná edice vín symbolicky čítá 1996 kusů láhví a tím se stává jedinečnou a originální. Každé balení označené vlastním číslem je navíc obohaceno o vlastnoruční podpis jedné z významných fotbalových osobností. Mimořádných je ale především dvacet pět láhví podepsaných samotnými účastníky historického finále. Vydané očíslované láhve ztotožňující se s čísly hráčů na dresech, se kterými hráli na ME, budou od nich osobně podepsány a každá z těchto láhví půjde do veřejné aukce, ze které veškeré výnosy poputují na Nadaci fotbalových internacionálů stejně tak jako z ostatních prodaných láhví. Tím se z vína stává zajímavý sběratelský artikl, jehož cena bude archivací dokonce stoupat. Kdykoli v budoucnu budete moci oslavit nejen jeho vyzrálé chutě, ale i nezapomenutelné momenty ME 96. Mimo jiného s sebou prodej vinařského exempláře nese velmi ušlechtilý cíl. Vytěžená částka poputuje na účet Nadace fotbalových internacionálů, čímž se podpoří péče o naše bývalé reprezentanty, kteří se bohužel velmi často potýkají se zdravotními či sociálními problémy.

Světu jsme představili tuto unikátní řadu a to hned na třech místech. První prezentace proběhla při příležitosti tenisového turnaje ve Vista Resortu v Praze na Motole a následným večerním představením v clubu Hard Rock Cafe Praha byl také slavnostně zahájen prodej. Reklamní kampaň vznikla v malebném butikovém hotelu Villa Memories.

Majitel Vinařství Jakubík pan Jakubík nám sdělil své pocity z celého projektu:    „Jsme hrdí na to, že se můžeme podílet na společenském ocenění bývalých internacionálů, kteří se značně přičinili o věhlas naší země na celém světě.“

Víno je možné zakoupit na  http://www.vinarstvijakubik.cz/produkty/bila-vina/limitovana-edice-chardonnay-2015/

1 2

Kontaktujte nás

Jméno *
Přijmení *
E-mail *
Telefon
Zpráva
* povinná pole